Više od poslanika Nove srpske demokratije, zašto je reisu Fejziću gradonačelnik Mugoša dodijelio stan „pod povoljnim uslovima“, sigurno bi željeli znati crnogorski Muslimani! Prvenstveno zato što kao građani ove države nikada ništa nijesu dobijali za „DŽ“ već naprotiv, sve ih je koštalo skupo i preskupo! O tome najbolje svjedoče raskopana i devastirana groblja i uzurpirana vakufska imovina sve do današnjih dana. Koliko Islamska zajednica na čijem čelu se nalazi dotični reis brine o svemu govore ne tako davni slučajevi poklanjanja vakufa barskoj lokalnoj samoupravi i šire (a što je u suprotnosti sa Ustavom Islamske zajednice Crne Gore!) . O povraćaju oduzete imovine naravno nema ni govora!

Pitanje je kako bi aktuelni gradonačelnik odgovorio na zahtjev da se sa vakufa Sahat-kule Osmanagića ukloni krst? Kakva bi bila reakcija istog kada bi se tražilo vraćanje prava svojine na vakuf podgoričkog hamama u čijim prostorijama se nalazi knjižara „Karver“? Prosto plijeni predusretljivost podgoričkog gradonačelnika i njegovo pozivanje na svoju etičnost i vjersku toleranciju na čemu mu se javno zahvaljuju i čelnici Bošnjačke stranke u svom saopštenju za javnost. Postavlja se samo pitanje kako do sada nije izašao u susret svojim sugrađanima koji već godinama traže da se u parku na Pobrežju postavi spomen-ploča kao znak da se na tom mjestu nalazilo muslimansko groblje. Čak ni kasnija odluka gradske Skupštine da se do jula 2010.g. postavi spomen obilježje civilnim žrtvama ratova vođenih na prostorima bivše Jugoslavije 1991-2001.-nije ispoštovana!

Ako zanemarimo netransparentnost pomenute transakcije (logično bi bilo da se Islamska zajednica javno zahvalila na tom velikodušnom poklonu), postavlja se pitanje čime je zaslužan prvi čovjek Islamske zajednice Crne Gore (IZ CG) da on lično bude nagrađen a ne institucija koju predstavlja:

  • zato što je izbornim mahinacijama, uz zdušnu logistiku državnog aparata i protivno Ustavu IZ CG postavljen na mjesto Reisa iako za to nije imao ni lične ni profesionalne kvalifikacije (u što su se mogli uvjeriti svi koji su kasnije bili u prilici što neposredno a što kroz njegove istupe u javnosti)?
  • zato što mu je, takođe protivzakonito, produžen a potom i obnovljen mandat?
  • zato što direktno i indirektno učestvuje u devastaciji i uzurpaciji vakufske imovine?
  • zato što se neplanski rade velelepni ,često megalomanski projekti ,dok viševjekovne džamije i drugi objekti propadaju zbog nebrige i neadekvatne, nestručne sanacije?
  • zato što tvrdi da je Medresa sagrađena sredstvima „arapskih i turskih donatora, pa čak i države dok su se crnogorski Muslimani slabo pokazali sa vrlo malim učešćem…“?
  • zato što u Medresu zapošljava samo podobne, bez obzira na stručnost i kvalifikaciju i, naravno, bez konkursa?
  • zato što aktivno, posredno i neposredno, učestvuje na lokalnim i republičkim izborima zloupotrebljavajući položaj u političke svrhe?
  • zato što, iako predstavnik religije koja u svom imenu sadrži riječ MIR, aktivno učestvuje u slanju crnogorskih oružanih formacija na avganistansko ratište?
  • zato što u kontinuitetu, javno, lobira za ulazak Crne Gore u NATO Alijansu?
  • zato što, protivno Ustavu IZ CG i Ustavu CG i protivno više međunarodnih povelja i konvencija o ljudskim pravima, uz pomoć policije i sudstva izbacuje vjernike iz džamija i iste zaključava?
  • zato što sa svojim bliskim saradnicima denuncira nepodobne imame i vjernike ,žigošući ih i odbijajući svaku komunikaciju sa njima i istovremeno stvarajući podjele među ostalim vjernicima?

Da ne nabrajamo više.

I pored svega, reis Fejzić dobija lovorike a uz to i još ponešto… Uz očigledan blagoslov svojih bliskih saradnika iz Bošnjačke stranke (BS)i još nekih tzv. građanskih partija. Situacija za BS je idilična a kako i ne bi kada zajedno sa Fejzićem učestvuju u rukovođenju Islamskom zajednicom i svim mahinacijama s tim u vezi. Ni na globalnom političkom planu Muslimanima-Bošnjacima nije tako loše: tradicionalno već drže mjesto ombudsmana, zatim potpredsjednika republičkog Parlamenta a ni mjesto predsjednika skupštinskog Odbora za bezbjednost nije tako loše(iako naša djeca baš nešto nemaju neka pozitivna iskustva sa prijemom u Policijsku akademiju a ni sa eventualnim radom u policijskim službama).

Svako i sa elementarnim poznavanjem islamskih propisa zna da Islam strogo naređuje poštovanje pozitivnih zakonskih propisa u domicilnim državama . E sad, ako neko u kontinuitetu učestvuje u nezakonitim radnjama zašto bi se od istog očekivalo da se zamisli nad „ponudom koja se ne odbija“?